برگزاری 5 برنامه فرهنگی ویژه خانواده ها در 40 روز اخیر

 تاکید مسئولین بخشداری مرکزی شهرستان اردکان به برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای زوج‌های جوان

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی جلسه برنامه‌ریزی برگزاری کارگاه های آموزشی برای زوج های جوان شهراحمدآباد در بخشداری مرکزی اردکان برگزار شد.

◽️ناصرپایه دار بخشدار مرکزی شهرستان اردکان گفت:کارگروه ویژه خانواده متشکل از مسئولین و معتمدین و کارشناسان خانواده در بخشداری مرکزی تشکیل شده است و در این کارگروه بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های دانش افزایی و مهارتهای زندگی برای زوجهای جوان تاکیدشده است.

◽️ناصر پایه دار گفت:در این رابطه جلسه‌ای باحضور رییس بهزیستی اردکان،شهردار،شورای شهر،بسیج،نماینده کلانتری و کتابخانه شهراحمدآباد جهت برنامه ریزی کارگاه آموزشی برای زوج های جوان برگزارشد.

◽️بخشدار مرکزی در ادامه گفت:در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم و قرار شد تا با فراخوانی،زوج هایی که از سال ۱۳۹۹ ازدواج کرده اند برای کارگاه آموزشی با برنامه های شاد و متنوع دعوت به عمل بیاید.

◽️بخشدار مرکزی شهرستان اردکان گفت:عقیده داریم هیچ بنیادی مانند بنیادخانواده نقش مهمی در ارتقاجامعه ندارد از این رو بیشترین نگاه بخشداری در حوزه فرهنگ و فعالیتهای اجتماعی حول محور خانواده است به گونه ای که  در ۴۰ روز اخیر ۵ برنامه حول محور خانواده برگزار شده است و باز این مسیر را ادامه خواهیم داد.

◽️ناصر پایه دار درپایان گفت:اطلاع رسانی های لازم در مورد این برنامه خواهیم داشت و از زوج‌های جوان دعوت می کنیم که حتماً دراین کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.