به‌مناسبت هفته دولت؛

۹۲ پروژه در شهرستان یزد به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان یزد از بهره‌برداری ۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، زیرساختی، بهداشتی و ... به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ،روابط عمومی فرمانداری یزدسیدمحمدرستگاری، فرماندار شهرستان یزد در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: امسال هفته دولت با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) همراه شده و به دلیل شیوع کرونا هفته متفاوتی را داریم و برنامه‌های این هفته به نحوی برنامه‌ریزی شد که فرصتی برای دیدار و رفع دغدغه همه اقشار و یا نمایندگان آنها باشد.

وی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، دیدار و سرکشی خانواده شهدای دولت، دیدار با معتمدان محلات، اصناف و کارآفرینان، توزیع کالاهای حمایتی و لوازم بهداشتی بین نیازمندان و اجرای طرح نذر ماسک و مواد بهداشتی، سرکشی به ادارات جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجلیل از کارمندان برتر دستگاه‌های دولتی را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: سعی شده برنامه‌ها متناسب با ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد.

رستگاری با اشاره به سرکشی از ۶۷ دستگاه دولتی و بانک‌ها در مرحله اول و ۳۲ دستگاه و بانک در مرحله دوم گفت: خوشبختانه شاهد رعایت پروتکل‌ها هستیم اما ۱۲۱۵ واحد متخلف پلمپ و ۷۲۰۰ مورد تذکر داده شده است.

فرماندار یزد با اشاره به تشکیل تیم‌های «حامیان سلامت» گفت: این تیم‌ها از اقشار مختلف، سمن‌ها، اصناف و بازاریان، مجتمع‌های تجاری و... تشکیل و به تیم‌های نظارتی کمک خواهند کرد و در تحقق این امر ارتباط مردم با مردم برای تذکر بیشتر در راستای رعایت پروتکل‌ها که مورد نیاز است، کمکی خواهد بود.

 

عکاس: مجید دهقانی زاده- یزد فردا