یزد بی ساحل برندی برای ورزش‌های ساحلی

فرماندار یزد گفت: شهر بی ساحل یزد تبدیل به برندی برای ورزش‌های ساحلی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزدT "سید محمد رستگاری" فرماندار یزد در جلسه شورای ورزش شهرستان گفت: وجود ورزشکاران ساحلی باز  توانمند و کویر بی نظیر یزد موجب شده شهر بی ساحل یزد تبدیل به برندی برای ورزش‌های ساحلی شود.
وی به افتخار آفرینی ساحلی بازان در رقابت‌های ورزشی مختلف اشاره کرد و افزود: حمایت از ساحلی بازان نقطه عطفی برای حضور قدرتمندانه‌تر و مقتدرانه‌تر آن‌ها در میادین ورزشی ملی و بین المللی است و این حضور، قطعا زمینه تداوم موفقیت‌ها و حفظ برند ورزش‌های ساحلی یزد را به ارمغان می آورد.
رستگاری ادامه داد: باید در این مسیر از ساحلی بازان با جدیت حمایت کرد و اجازه نداد که ارتقاء، بهبود و توسعه جایگاه ورزش‌های ساحلی جای خود را به دلسردی و رکود بدهد.
فرماندار یزد تاکید کرد: باید در مباحث مربوط به ورزش‌های ساحلی انسجام بیشتری شکل بگیرد تا ورزشکاران ساحلی و درخشش آن‌ها در مسابقات مختلف بیش از پیش در کشور مطرح شود.
 این مسئول با بیان اینکه ورزش‌ ساحلی یزد در کشور حرفی برای گفتن دارد، افزود: در حال حاضر ورزش‌ ساحلی تحت الشعاع هیئت‌ها و فدراسیون‌های مختلف قرار گرفته است، به همین منظور پیشنهاد تشکیل فدراسیون ورزش‌های ساحلی و بیابانی با مرکزیت یزد در حال انجام است.
رستگاری اضافه کرد: یک کمیته تخصصی باید برای پرداخت بیشتر به هر یک از ورزش‌های ساحلی مثل هندبال، کبدی، والیبال ساحلی، فوتوالی و ... تشکیل شود تا شاهد رشد و ارتقاء هر چه بیشتر ورزش‌های ساحلی در سطح شهرستان و به ویژه محلات باشیم.