فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در حاشیه بازدید از نمایگاه کتاب واقع در حسینیه ثارا... بابیان اینکه کتاب به عنوان یک عامل توسعه در هر کشور تلقی می شود اظهار داشت: هر چه فضا و تعداد کتابخانه و شمار افراد مطالعه کننده در کشوری زیاد باشد به این معنی است که رشد و توسعه در آن کشور اتفاق افتاده است.

فرماندار افزود: امروزه یکی از پارامتر های رشد و توسعه مطالعه کتاب است بنابراین کتاب نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشورها دارد.

وی اذعان داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه مطالعه در کشور ما با دایر شدن نمایشگاه های متعدد کتاب،کتابخانه ها،فروشگاه ها فراهم شد.

فرماندار یزد گفت: باید با مطالعه کتاب و کتاب خوانی تفکر و اندیشه را در خود و مردم به وجود آوریم و از این رو مقدمات رسیدن استان را به درجات بالای علمی فراهم کنیم.

سیفی در خصوص نمایشگاه نیز اظهار داشت: نمایشگاه خوب بود ولی جا دارد در آینده تعداد ناشران بیشتر شود و کتابهای مربوط به دانشگاهیان نیز ارائه شود.

وی افزود:انتظار می رود مردم از این فرصت ها برای خرید کتاب با تخفیف به منظور توسعه کتاب و کتاب خوانی اسفاده کنند.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی روز گذشته در طبقه تحتانی حسینیه ثارالله یزد واقع در بلوار پاکنژاد دایر شده است و خریداران از ۴۰ در صد تخفیف برخوردار خواهند شد و تا تاریخ ۱۴ آذر ماه ادامه دارد.