چهارمين گردهمايي فعالان صنعت چاپ استان برگزار شد

چهارمين گردهمايي فعالان صنعت چاپ استان با حضورمعاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار و معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري يزد برگزار و از اماميان، كارمند كارآفرين فرمانداري يزد در صنعت چاپ استان،با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرماانداري یزد، چهارمین گردهمایی فعالان صنعت چاپ استان با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار،"مهدي حاجي حيدري معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداری،جواديان زاده مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي،"محسن دهقان" رئيس اداره برنامه ريزي فرمانداري و فعالان صنعت چاپ در مجتمع هفت شهر مهریز برگزار شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست ضمن تقدیر از فعالان صنعت چاپ استان و شهرستان ، با اشاره به نقش این صنعت در توسعه و تحول جوامع گفت: صنعت چاپ به فراگیر شدن فرهنگ آموزش در جهان کمک کرد.


"‌محمدعلی طالبی" ‌افزود: ورود صنعت چاپ ‌به ایران همراه با ایجاد تحول در عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بود و ما به طور معمول تاثیر چاپ و صنایع وابسته به آن و مخصوصاً توسعه و نقش روزنامه ها را در آن زمان در راه توسعه، آبادانی، روشنگری و آگاهی اجتماعی مردم به عینه دیدیم.
 


لازم به ذكر است قدمت صنعت چاپ در استان يزد به بيش از يك قرن مي رسد و در حال حاضر بيش از 100چاپخانه در استان و شهرستان يزد فعاليت مي كنند كه نسبت به ساير استانها وضعيت بهتري در اين حوزه وجود دارد.

گفتنی است در پایان این گردهمایی از فعالان صنعت چاپ استان بويژه اماميان، كارمند كارآفرين فرمانداري يزد و چاپخانه های برتر یزد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.