پیگیری و بازدیدهای فرماندار یزد جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد

پیگیری و بازدیدهای فرماندار یزد جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی از داروخانه ها، باشگاه های ورزشی، قهوه خانه و پزشکی قانونی یزد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد با حضور در مرکز پزشکی قانونی استان یزد، ضمن دیدار با فریبرز آیتی مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد و کارکنان این مجموعه از بخشهای مختلف سالن تشریح، آزمایشگاه و واحدهای اداری و...  بازدید کرد و در جریان مشکلات موجود این مرکز قرار گرفت.
گفتنی است: آیتی ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از توجه ویژه فرماندار ،گزارشی از روند اقدامات و خدمات صورت گرفته ارائه و مشکلات موجود را اعلام کرد.
سید محمد رستگاری در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان پزشکی قانونی بیان کرد: ایثار و تلاش مضاعف  مدیریت و کارکنان پزشکی قانونی با توجه به کمبود فضا و امکانات کافی ستودنی است.
فرماندار یزد همچنین بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع کرونا تاکید ودرخصوص پیگیری و حل  مسائل مطروحه قول مساعد داد.
همچنین فرماندار یزد در ️گشت وبازدید شبانه از مطب پزشکان، داروخانه ها، باشگاه های ورزشی، قهوه خانه ها و غیره بر فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.
 دراین بازدید به متصدیان در خصوص مسائل بهداشتی تذکرات لازم داده و یک باشگاه ورزشی و یک قهوه خانه بدلیل رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی   پلمپ شدند.