عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود، آورده است خاطرات دوران انقلاب اسلامی یادآوری رشادت و فداکاری ملتی مسلمان ،‌متحد و پیرو ولایت و رهبری است که با نثار جان خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.»

فرماندار با اشاره به یاوه گویی های دشمنان مبنی بر اینکه تمام گزینه های را روز میز خود دارند خاطر نشان کرده است: دشمنان و در صدر استکبار جهانی در طول 35 سال بعد از انقلاب اسلامی در صدد شکست دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و در این مسیر تمام امکانات خود را به کار گرفته اند ولی هر بار مردم ایران اسلامی با حضور خود در صحنه های مختلف مانع از اجرایی شدن نقشه های شوم آنها شده اند.

وی تصریح کرده است : راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سال 1392 پس از 35 سال به عنوان روزی تاريخ ساز در کتاب افتخارات این مرز و بوم به ثبت خواهد رسید و در این روز همچون گذشته مردم صلابت و اقتدار این کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سیفی در پایان افزوده است: مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد همگام با ساير مردم ايران زمين با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و شهداي انقلاب ، جلوه ديگري از ميثاق الهي خود با ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي را به نمايش مي گذارند.

لازم بذكر است راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن در يزد از ساعت 9:30 از میدان آزادی آغاز و در مسیر خیابان فرخی ، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی و تجمع در میدان امیر چخماق یزد ادامه خواهد داشت.