عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه 13 آبان به عنوان روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است خاطر نشان کرده : تبعید امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 از وقایع مهم این روز می باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه سیزده آبان سال جاری مقارن با آغاز ماه محرم  شده است افزوده : مردم ایران اسلامی در طول مبارزات خود علیه رژیم طاغوت با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورا در مقابله با هرگونه ظلم و استکبار برخاسته و با لبیک به ندای رهبر خود راه استقلال ،آزادی و سرافرازی را هموار نموده است.

وی با تأکید به اینکه مقاومت، ايستادگي و پايداري رمز پيروزي و سربلندي ملت فهیم ایران بر استکبار جهانی است اظهار داشته است : وحدت، هم‌گرايي و وفاق ملي حول محور ولايت فقيه و تمسك به وصاياي جاودان حضرت امام (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري عامل ناكامي دشمنان و پيشبرد اهداف انقلاب و نظام است.

سیفی در پایان از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت کرده است تا با حضور پرشور خود در تجمع یوم الله 13 آبان بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب انزجار خود را از پلیدی استکبار جهانی به جهانیان اعلام دارند.

لازم بذکر است راهپیمایی و تجمع یوم الله 13 آبان ساعت 10 در میدان امیرچخماق برگزار خواهد شد.