پیام فرماندار يزد به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر

سید محمد رضا مدرسی فرماندار يزد در پيامي سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرين خرمشهر را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری يزد، " سید محمد رضا مدرسی"  در اين پيام آورده  است:

 سوم خردادسالروز فتح خرمشهر رویدادی عظیم، به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است. این روز، نشانگر شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

آزادي خرمشهر نتيجه وحدت ،همدلی و يكپارچگي نيروهاي مسلح كشور، ارتش، سپاه و بهره‌گيري ازظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، كه باعث تغییر معادلات، باورها و ذهنيت‌ها در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي شد وبا نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.

سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ايران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر شهرستان يزد و عمليات بيت المقدس گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود می فرستیم.توفيقات رهروان صدیق در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران را از درگاه ايزدمنان مسئلت می نمایم.