پيام فرماندار يزد به مناسبت يوم ا... 13 آبان

فرماندار در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي 13 آبان از همه مردم دعوت كرد تا با حضور باشكوه خود در راهپيمايي اين روز بار ديگر انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام دارند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

در تاريخ پر افتخار ايران اسلامي، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم تبعید امام خميني(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) مي باشد، سه رویدادی که هر يك به سهم خود نقش موثری را در پيشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایي را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقويت روحيه خود باوري، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترين درس هاي اين وقايع مي باشد.

اینجانب در پایان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش آموز 13 آبان از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم ا... 13 آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

لازم بذكر است راهپيمايي يوم ا... 13 آبان از ساعت 8:30 روز چهارشنبه مورخ 13 آبان، در 2 مسیر برگزار می شود، که  مسیر اول حد فاصل میدان شهید بهشتی، خیابان امام به طرف چهارراه شهدا  و مسیردوم، از چهارراه شهید سیدمصطفی خمینی به طرف چهارراه شهدا و سپس تجمع آحاد مردم در میدان امیرچخماق خواهد بود.