پيام فرماندار يزد به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازي خرمشهر

فرماندار يزد در پيامي سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر (روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي) را ، حماسه‌اي جاويد و نماد اراده ملت سربلند ايران دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره  می درخشند. در این میان،حماسه آزاد سازی خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم ، به منصه ظهور رسید.

سوم خرداد، سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ " انا فتحنا لک فتحا مبینا " برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و  سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان می باشد  , این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمودند:  " خرمشهر را خدا آزاد کرد."

امروز نيز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، از خودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.

اينجانب ضمن تبريك سالروز آزاد سازي خرمشهر و گراميداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين روز بزرگ را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.