پيام فرماندار يزد به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد

فرماندار يزد به مناسبت بيست و ششمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد پيامي صادر نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:

چهاردهم خرداد 1368، سالروز ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره)، روزي است كه ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. روزي كه روح بلند و ملكوتي حضرت امام خميني (ره) بعد از سالها مجاهدت، پارسايي و مبارزه با ظلم ستيزي و حمايت از مستضعفان دعوت حق را لبيك گفت و به ملكوت اعلي پيوست.

حضرت امام خميني (ره) با اراده پولادين خود كه ريشه در ايمان و توكل به خداوند متعال داشت توانست با تمسك به حبل الله و با كمك مردم به حكومت 2500 سال شاهنشاهي در ايران پايان دهد و با استقرار حكومت الهي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران روحيه خودباوري، اعتماد به نفس، استقلال، آزادي و آزادگي را در ملت ايران اسلامي تقويت نمايد.

يوم الله 15 خرداد 1342به عنوان نقطه عطفي در تاريخ مبارزات ملتي قهرمان ايران اسلامي است و در واقع سرآغاز خواست و اراده ي آنان بود كه خواهان رهايي از بند ظلم و حكومت طاغوت بودند، تا اينكه پس از طي يك دوره 15 ساله در بهمن 57 همچون نهالي نورس به شكوفه نشست.

اینجانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت پانزده خرداد،‌ از عموم مردم شریف دارالعباده یزد دعوت می نمایم تا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین 15 خرداد که رأس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 14/3/94 در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.