پيام فرماندار يزد به مناسبت سالروز حماسه سياسي 24 خردادماه 92

فرماندار يزد در پيامي سالروز حماسه سياسي 24 خردادماه 1392 و انتخاب حجه الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، "محمود شاكري شمسي" در اين پيام آورده است:
در 24 خردادماه 1392 مردم بصير و فهيم ايران اسلامي با حماسه آفريني و حضور باشكوه خود در پاي صندوق هاي رأي ضمن حفظ انسجام، اتحاد، همدلي و خلق حماسه سياسي در تاريخ ايران اسلامي، حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را به عنوان يازدهمين رئيس جمهور اسلامي ايران برگزيدند.
ملت ايران در اين روز به ياد ماندني با حضور گسترده خود و نيز حق الناس خوانده شدن رأي مردم توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) برگ زرين ديگري به دفتر افتخارات اين مرز و بوم اضافه نموده و با انتخاب دكتر روحاني به عنوان فردي با سوابق درخشان انقلابي و مديريتي خواستار برقراري‌آرامش و اميد و منش اعتدالي در جامعه شدند.
دولت تدبير و اميد در طول نزديك به دو سال فعاليت خود سعي در رفع بسياري از مسائل و مشكلات كشور در عرصه داخلي و خارجي كرده است كه در اين زمينه مي توان به اجراي طرح بزرگ تحول نظام سلامت،‌ كنترل تورم، ارائه آمار درست و شفاف، ارائه لايحه بودجه در دوسال در موعد مقرر، توجه و تأكيد به رعايت حقوق شهروندان،‌ترويج روحيه انتقاد و نقد پذيري در جامعه، پيگيري مسائل و مشكلات زيست محيطي، برقرار نمودن فضاي همدلي و برادري در بين آحاد مردم و پيگيري و تلاش در حل و فصل نمودن مسائل هسته اي و رفع تحريم هاي ظالمانه بر عليه ملت بعد از سالها بر مبناي اصل حكمت، عزت و مصلحت و ... اشاره نمود.
اينجانب در پايان بار ديگر سالروز خلق حماسه سياسي توسط ملت ايران اسلامي را در 24 خردادماه به مقام معظم رهبري، دولتمردان و همه آحاد مردم تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.