پلمب ۸۴ واحد متخلف در یزد

فرماندار یزد: ۸۴ واحد متخلف و نیز تعدادی خانه مسافر غیرمجاز و کمپ کویرنوردی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛سید محمدرستگاری با اشاره به نظارت مستمر ۶۵ تیم بازرسی از صنوف و دستگاه‌های خدماتی گفت: تمام تلاش ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برای حفظ سلامتی شهروندان است و اگر کسی با سهل‌انگاری سلامتی خود و جامعه را به خطر بیندازد، با او برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول  افزود: از همه کسانی که بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند، می‌خواهیم موضوع کرونا را جدی گرفته و به خواست عمومی مردم احترام بگذارند.
 
فرماندار یزد تأکید کرد: در تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا استان و شهرستان یزد و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، مقرر شد تا بازرسان مرکز بهداشت شهرستان یزد طی بازدید‌های میدانی، واحد‌های صنفی متخلف در سطح شهر را شناسایی و پس از صورت جلسه و با هماهنگی به دستگاه قضا معرفی کنند.
 
سید محمدرستگاری اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان به منظور اجرای مصوبات در بازدید میدانی از تعدادی از واحد‌های صنفی تاکنون ۸۴ واحد متخلف شامل دفتر پیشخوان، داروخانه، پمپ بنزین و اماکن عمومی صنفی و تجاری را به دلیل تخلف در این زمینه شناسایی و پلمب کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: بیش از ۶۵ تیم بازرسی در شهرستان یزد فعال هستند و تاکنون نیز قریب یکهزار واحد صنفی، مجتمع تجاری، فروشگاه زنجیره‌ای، ادارات، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها، نانوایی‌ها، پمپ‌بنزین و مطب پزشکان بازدید شده‌اند.
 
فرماندار یزد خواستار باقی ماندن مردم در خانه هایشان شد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و به دلیل شرایط اضطراری، حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتقال کرونا و تشدید محدودیت‌ها، در روز‌های آتی با هماهنگی اتاق اصناف، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، فرمانداری و همکاری سایر دستگاه‌ها از طریق تداوم حضور گشت‌های بازرسی و تشدید ممنوعیت‌ها الزامی است.

1-115.jpg