ویژه هفته دولت /دیدار فرماندار با رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد

فرماندار شهرستان یزد بهمراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری با رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان یزد:سيد محمد رستگاري فرماندار یزد در این دیدار  ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر ، از زحمات و مساعی و تلاش های ارزنده مجید کارگران بافقی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد و مجموعه دادگستری ودادستانی  در زمینه انجام وظایف محوله  در عرصه ی مدیریت و دستیابی به اهداف دستگاه قضایی به ویژه استقرار و گسترش عدالت اسلامی و استیفای حقوق شهر و شهروندان و ترویج فرهنگ صلح و سازش در حوزه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
وي با  بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت :  تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.
در ادامه مجید کارگران بافقی نیز ضمن خيرمقدم و تبریک هفته دولت به فرماندار و ديگر دولتمردان بیان  داشت : حفظ و ارتقای امنیت شهرستان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مسئول حاصل می شود.
در پایان این دیدار فرماندار با اهداء لوح تقدیر از تلاشها وخدمات ارزنده رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد تجلیل کردو از پروژه ساخت ساختمان جدید در دادگستری بازدید کرد .