فرماندار يزد:

ورزشکاران موفق الگویی برای جوانان هستند

فرماندار يزد و جمعي از مسئولان استان از بازيكن يزدي تيم ملي فوتبال ساحلي ايران تجليل نمودند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، فرماندار يزد به همراه مديركل ورزش و جوانان استان،‌ مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با حضور در منزل " محمد علي مختاري"‌ از اين بازيكن يزدي تيم ملي فوتبال ساحلي تجليل نمودند.

" محمود شاكري شمسي " ضمن ديدار با " محمد علي مختاري " بازیکن ملی پوش يزدي  که به عنوان يكي از تأثيرگذار ترين بازيكنان تيم ملي در مسابقات جام جهاني پرتغال  معرفي شد، اظهار داشت: ورزشکاران موفق بهترین الگو برای جوانان به شمار می رود و امروز خرسندیم که يزد در رشته ورزشی فوتبال ساحلي نیز دارای ورزشکار توانمندی كه مي تواند در عرصه هاي مختلف بدرخشند.

فرماندار يزد افزود: عملکرد موفق افرادی همچون " آقاي مختاري " می تواند برای سایر جوانان استان ایجاد انگیزه کند و امید است که مسئولان استان به ويژه مديران اداره كل ورزش و جوانان بتوانند زمینه های موفقیت استعدادهای بالقوه جوانان استان را به منصه ظهور برسانند.

" شاكري شمسي" همچنين خواستار اولويت بندي در تقويت رشته هاي ورزشي استان شد و تصريح كرد: بايد براساس يك كار كارشناسي جوانان را به سمت رشته هاي تأثيرگذار و افتخار آفرين جذب نمود.

شايان ذكر است " محمد علي مختاري " كه سابقه حضور چندين ساله را در تركيب تيم ملي فوتبال ساحلي ايران داشته است در مسابقات جام جهاني 2016 پرتغال موفق به زدن 2 گل حساس در بازي مقابل اسپانيا در مرحله مقدماتي و يك گل در بازي مقابل تاهيتي در مرحله يك چهارم نهايي شد.