همزمان با سراسر کشور

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان یزد برگزار شد.

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی یزد با ۲۸ کاندیدا در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی دکتر محمدحسین زارع رئیس ستاد اجرایی انتخابات نظام پرستاری گفت: این دوره از انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز به کار کرد که نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: چهار صندوق ثابت و پنج صندوق سیار برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده که صندوق های ثابت در ۳ حوزه شامل شهر یزد در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد،حوزه اردکان و میبد در بیمارستان ضیائی اردکان و بیمارستان امام جعفر صادق میبد ، در حوزه تفت در محل بیمارستان شهید بهشتی تفت در حال برگزاری است.

در‌ سایر شهرستانهای مهریز ، بافق ، بهاباد ، ابرکوه و خاتم ۵ صندوق سیار نیز از ساعت ابتدایی آغاز انتخابات در حال اخذ رأی می باشند.

دکتر محمدحسین زارع ابراز داشت: تیم های اجرایی و نظارت بر انتخابات نیز مستقر شده تا بتوانیم شاهد برگزاری انتخابات پرشور صنفی در دانشگاه علوم پزشکی یزد باشیم.

گفتنی است  ۲۸ کاندیدا در رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری یزد حضور دارند.