فرماندار يزد تاكيد كرد:

هدايت جوانان به سمت مباني ديني و مذهبي با پرهيز از روش هاي قهري باشد

فرماندار يزد با بيان اينكه دين مبين اسلام بر پايه تعادل و ميانه روي بنا شده است، از مسئولان امر خواست تا با آرامش خاطر و با پرهيز از روش هاي قهري، جوانان و نوجوانان را به سمت مباني ديني و مذهبي هدايت كنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه برنامه بزرگداشت 13 آبان با حضور فرماندار يزد، معاون سياسي و اجتماعي فرماندار، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و جمعي از اعضاي اين كميته برگزار شد.
«مصطفي سالاري» در اين جلسه با اشاره به اينكه ضرورت دارد تا اهداف انقلاب اسلامي براي جوانان و نوجوان تبيين شود، اظهارداشت: ارائه محتواي جذاب و هدفمند از بركات انقلاب اسلامي و همچنين چگونگي پيدايش اين انقلاب عظيم يكي از نكاتي است كه بايد به ترويج آن پرداخت.
فرماندار يزد با بيان اين نسل امروزي نيازمند شناخت و آگاهي بيشتر از مفاهيمي چون شهيد و شهادت و ايثار و فداكاري است، خاطرنشان كرد: شايسته است افرادي كه انقلاب شكوهمند ايران اسلامي و هشت سال دفاع مقدس را تجربه كرده اند با ارائه روش هاي نوين و استفاده از فناوري هاي روز و مورد علاقه جوانان به ترويج اين مفاهيم اقدام كنند.
وي در پايان سخنان خود با بيان اينكه برگزاري مراسم ملي و مذهبي در شهرستان نيازمند نگاه همه جانبه سياسي، امنيتي و اجتماعي است؛ تاكيد كرد: همه دستگاه هاي اجرايي موظف هستند با مشاركت و همكاري با يكديگر در برگزاري هرچه باشكوه تر اينگونه برنامه هاي همكاري نمايند.
در ادامه اين جلسه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد ایجاد زمینه مشارکت عمومی را از جمله ضرورت‌های برنامه‌ریزی در مراسم راهپیمایی بزرگداشت سیزده آبان دانست و گفت: بزرگداشت روز سیزده آبان در حقیقت زمینه‌ساز تقویت بیش از پیش نظام انقلاب اسلامی است.
«محمدعلي جعفري» با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله راهکارهای موثر در راستای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است.
وی نقش مدیران مدارس در حضور پرشور دانش آموزان در مراسم راهپیمایی سیزده آبان امسال موثر دانست و بیان کرد: ایجاد انگیزه برای مشارکت همه جانبه در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هماهنگی بین دستگاه‌های امنیتی و خدماتی نظیر نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اورژانس و بسیج را از دیگر ضرورت‌های برگزاری مراسم راهپیمایی سیزده آبان عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم باشکوه و پرشور سیزده آبان در حقیقت زمینه‌ساز تقویت نظام انقلاب اسلامی ایران است.