حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در جمع نمازگزاران محمد آباد پس از سفارش به تقوا ضمن اشاره به عوامل افزایش طول عمر،‌اول دیقعده سالروز ولادت حضرت خدیجه (س) و آغاز دهه کرامت را گرامی داشت و بویژگیهای احادیث نقل شده از ایشان پرداخت.

امام جمعه بخش مرکزی با حمایت از ریاست جمهوری و دولت ایشان خواستار بکارگیری افراد توانمند در مسئولیتهای و نظارت کافی بر بازار و جلوگیری از گران فروشی برخی از افراد به صورت خود سرانه شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفده شهریور ، حمله فرزندان انتفاضه عراق به پادگان اشرف و گشته و زخمی شدن بیش از 70 نفر از سران و اعضای منافقین که عامل ترور حدوداً هفده هزار نفر از مسئولین و مردم ایران بودند از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام مدرسی به آن پرداخت.

اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری و بیان نکات ارزشمند ایشان در این جمع و همچنین نظر وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با القاعده و نبود این گروه در سوریه بر خلاف اعلام حضور سران این گروه و ضد و نقیض گویی های مسئولین آمریکا از سخنان پایانی امام جمعه بخش مرکزی بود.

لازم بذکر است در پایان نماز جمعه فرماندار با برخی از مردم روستای محمد آباد به گفتگو نشست و در خصوص برخی از مسائل و مشکلات نیز قول پیگیری و مساعدت داد.