سرپرست فرمانداري يزد تأكيد كرد؛

نقش مهم اصناف در تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان « سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل » از سوي مقام معظم رهبري گفت: نقش اصناف و بازاريان در تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي مهم و تأثيرگذار است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " مصطفي سالاري " در ديدار جمعي از اعضاي هيأت رئيسه اتاق اصناف مركز استان يزد با وي اظهار داشت: اصناف و بازاريان همواره حامي انقلاب اسلامي بوده و در صحنه هاي مختلف پشتيباني خود را از نظام اعلام داشته اند.

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به رويكرد دولت يازدهم مبني بر حمايت از اصناف و اتحاديه صنفي به عنوان تشكل هاي مردمي گفت: دولتي موفق است كه بخش مهمي از تصدي گري هاي خود در جامعه را به خود مردم واگذار كند.

وي با بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش اصلی بر عهده دارند، عنوان کرد: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بالا بردن سهم بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی کشور است که تولید ثروت، کار آفرینی و اشتغال مولد را به همراه دارد.

سرپرست فرمانداري يزد اضافه كرد: اميدواريم در ماه هاي آينده گشايش هاي خوبي در زمينه اقتصادي در كشور ايجاد شود و بخشي از مسائل و مشكلات پيش روي اصناف مرتفع شود.

" سالاري " در بخشي پاياني سخنان خود با تأكيد به نقش محوري اصناف به عنوان حلقه اتصال دولت با مردم در مبارزه با قاچاق كالا تصريح كرد: برخورد قانونی، فرهنگ سازی، افزایش نظارت، و اصلاح ساختارها از عوامل بازدارنده در افزایش قاچاق كالا می باشد.