معاون سياسي فرمانداري يزد عنوان كرد؛

نقش مؤثر وحدت در تحقق دستاوردهاي انقلاب اسلامي

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی فرمانداري يزد در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش مرکزی یزد گفت: وحدت در جامعه همواره نقش مؤثری در تحقق دستاوردهاي انقلاب اسلامي داشته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «محمدعلی جعفری» در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بخش مرکزی یزد گفت: در برهه کنونی که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در کشورمان هستند، موضوع وحدت ضرورتي است كه نياز به آن بيش از هر زمان ديگري احساس می‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی فرمانداري يزد در اين نشست كه امام‌جمعه بخش مركزي نيز حضور داشت ادامه داد: وحدت در جامعه همواره نقش مؤثری در تحقق دستاوردهاي انقلاب اسلامي داشته است و اين مهم بايد روزبه‌روز مستحکم‌تر شود.

وي بابیان اهميت تبيين وضعيت اكنون ايران و ابتدای انقلاب، بر لزوم اتحاد بيشتر مردم در مقابل دسیسه‌های مستكبرين تأکید نمود.
«محمدجواد برزگر» بخشدار مركزي يزد نيز بهره‌مندی از شیوه‌های نوين ارتباط‌گیری با نسل جوان را مورد تأکید قرار داد و افزود: جوانان ریشه‌های درخت تنومند انقلاب هستند و اين تعامل و ارتباط بايد همواره مستحكم بماند.

در این نشست که در دفتر حجت‌الاسلام «سید کاظم مدرسی» برگزار شد، رئیسان شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش مرکزی یزد دیدگاه‌های خود درباره گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نحوه تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کردند.

نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سال 57 به بار نشست و اكنون در چهارمين دهه اهميت و ضرورت انعكاس دستاوردهاي نظام در مناطق مختلف مورد تأکید است.