در راستای رفع مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی برگزار شد؛

نشست مشترک مدیرکل استاندارد و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی با فرماندار یزد

«سید محمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در نشستی با مدیرعامل شرکت عمران شهرک صنعتی و مدیرکل استاندارد استان با تاکید بر تمرکز روی صنایع اولویت‌دار گفت: در گام اول باید به سمتی برویم که صنایعی که اولویت‌دار هستند و عمومیت بیشتری برای مردم دارند را شناسایی و استاندارد سازی انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «سید محمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در نشستی با مدیرعامل شرکت عمران شهرک صنعتی و مدیرکل استاندارد استان با تاکید بر تمرکز روی صنایع اولویت‌دار افزود: در گام اول باید به سمتی برویم که صنایعی که اولویت‌دار هستند و عمومیت بیشتری برای مردم دارند را شناسایی و استاندارد سازی انجام شود.

 وی با بیان اینکه نباید از نگاه فردی وارد بسیاری از حوزه ها شد، اظهار داشت : در شرایط خاص جنگ اقتصادی هستیم که تاثیر آن خیلی مستقیم‌تر روی زندگی شهروندان و فرایند مدیریتی کشور وجود دارد.

 مدرسی افزود: متاسفانه در استان‌ها و شهرستان‌ها آرایش وضعیت جنگ اقتصادی را به طور کامل پیدا نکردیم تا بتوانیم تصمیم عملیاتی و قابل اجرا بگیریم. 

در  پایان این نشست معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گفت: بسیاری از صنایع که ما در آنها ورود پیدا کردیم با بازدید و برنامه‌ریزی که شده است سعی در رفع دغدغه مندی ها و مشکلات آنها هستیم.

انتهای پیام/