رقيه كفيل الناس در اين خصوص با بيان اينكه حماسه ي نهم دي 88 يادآور حركت عظيم مردم ايران در روزهاي اوايل انقلاب بوده است خاطر نشان كرد در اين روز مردم و به ويژه جوانان به نداي رهبر فرزانه خود لبيك گفته و با حضور ميليوني خود هويت اصلي فتنه گران را بر ملاساخته و بار ديگر با آرمانهاي امام و انقلاب خود تجديد پيمان كردند.

كفيل الناس افزود: به همين منظور دفتر بانوان و خانواده فرمانداري يزد به مناسبت روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت اقدام به برگزاري نشست بانوان و خانواده در خنثي سازي تهديدات نرم و تبيين راهبردهاي مقابله با آن نمود.

مشاور امور بانوان فرمانداري يزد در ادامه گفت: اين نشست با حضور 180 نفر از مشاورين خانواده ، مربيان طرح رحمت، مسئولين هيئتهاي مذهبي ، مبلغين و مداحان شهرستان در محل آستان مقدس امامزاده شاهزاده فاضل برگزار شد.

وي عوامل به وجود آمدن و تبيين ابعاد مختلف حماسه عظيم نهم دي ، شناسايي انواع تهديدات نرم و راهكارهاي مقابله با آن ، نقش بانوان در جنگ نرم را از مهمترين اهداف اين نشست بيان كرد.

كفيل الناس در پايان اظهار داشت: حركت و حضور حماسي مردم در نهم دي يك حركت موقتي و احساسي نبوده بلكه اين حضور گسترده ريشه در فرهنگ عميق عاشورا و برخاسته از عمق اعتقادات ديني مردم مي باشد.