سرپرست فرمانداری یزد اظهار داشت:

مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

میزگرد 'چهل سالگی انقلاب اسلامی- برنامه ها، طرحها و اقدامات' با حضور سرپرست فرمانداري در دفتر ایرنا یزد برگزار و بر آسیب شناسی برنامه ها و طرحهای انقلاب در چهار دهه گذشته تاکید شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، در اين نشست سرپرست فرمانداری یزد اظهار داشت: از ارکان اصلی نظام اسلامی، مردم هستند که نقش مهمی در پیروزی و حفظ و بقای آن بر عهده داشته اند و قطعا باید در بزرگداشت چهلمین سالگرد آن نیز همچنان نقش آفرین باشند.
"عباس حیدری" با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در یزد فعالیت خود را با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف انجام می دهد ادامه داد: جشن های چهل سالگی انقلاب باید مردمی، گسترده و باشکوه برگزار شود.
وی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ذکر کرد که به رغم دشمنی های گسترده استکبار توانسته با همدلی همه مردم و هوشیاری مسئولان به راه عزت بخش خود ادامه دهد.
سرپرست فرمانداري  به اهمیت توجه به حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک کار مهم و وظیفه اساسی اشاره و خاطر نشان کرد: اسلامیت و جمهوریت 2 بال حرکت نظام به اهداف متعالی است.
به گفته "حیدری"، تداوم موفقیت های نظام اسلامی در گرو جلب مشارکت آحاد مردم با هر نوع سلیقه در راستای اهداف انقلاب و تحقق قانون اساسی و توجه به مطالبات قانونی جامعه محقق می شود.
سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه نباید برخی عملکردهای ضعیف را به اسم نظام و انقلاب اسلامی نوشت و ممکن است ضعف هایی وجود داشته باشد، بر هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان به عنوان یک وظیفه مهم تاکید نمود.
"حیدری" به اهمیت آسیب شناسی برنامه ها و طرح ها در 40 سالگی انقلاب اسلامی به عنوان یک کار مهم توسط مسئولان برای حل مسائل و خدمت به بیشتر و بهتر به مردم و نظام هم اشاره و گفت: نظام و کشور به همدلی و وفاق همه نیروهای دلسوز به دور از تنگ نظری و سوء مدیریت نیاز دارد و باید از همه سلائق برای موفقیت دولت که برخواسته از رای و نظر مردم است همکاری صادقانه و جدی داشت.
این مسئول تصریح کرد: باید همه افراد و گروه های درون نظام به دور از افراط و تفریط با اعتدال و در نظر گرفتن منافع ملی بر منافع حزبی و جناحی برای خدمت به مردم و جلب مشارکت همگان در انجام برنامه های دولت و نطام تلاش کرد.
"حیدری" به اهمیت پاسخگویی مسئولان به مردم و رسانه ها برای تبیین برنامه ها و جلب مشارکت همگان در انجام طرح ها به عنوان یک ضرورت تاکید کرد و بهره گیری از تمام ظرفیت ها به خصوص رسانه های گروهی و فضای مجازی را برای تبیین ثمرات نطام مورد تاکید قرار داد.
سرپرست فرمانداری یزد تصریح کرد: باید سخنرانان و هرفردی که تریبونی در اختیار دارد نسبت به دمیدن روحیه امید و بیان ثمرات نظام و انقلاب اسلامی به مردم اقدام کند که این عمل یک وظیفه مهم و نقش اصلی در جلب مشارکت جامعه در برنامه ها دارد.
"حیدری" همچنین به اهمیت تقویت مشارکت همه مردم و جریانات مختلف درون نظام در برنامه ها، واگذاری امور به آنها و بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و رسانه ها در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.