299

معاون فرماندار یزد:

رسانه‌ها نقش اصلی در تقویت سرمایه اجتماعی دارند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، ابوالفضل اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انعکاس به موقع و صحیح اخبار و گزارشات در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف گروهی موجب اعتمادآفرینی و امیدبخشی است .

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته، ادامه داد: یکی از بهترین ابزارها برای جلب مشارکت آحاد مردم در برنامه‌ها و کمک به دولت و نظام در تحقق اهداف استفاده از رسانه‌های گروهی است .

اکبری بیان کرد: رسانه‌های گروهی با تهیه و انتقال درست اخبار و انعکاس مطالب به مردم نقش اصلی در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد و یکی از مهمترین الزامات مسئولان برای توفیق در امور و رسیدن به اهداف در بخش‌های مختلف بهره‌گیری درست از رسانه هاست.

وی اظهار کرد: فعالیت به موقع و جدی رسانه‌های گروهی با تهیه و انعکاس اخبار و گزارشات و سایر محتواهای مورد نیاز از برخی مشکلات پیشگیری می‌کنند.

معاون فرمانداری یزد یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب‌اسلامی را بهره‌گیری از رسانه‌ها برای انعکاس خدمات نظام به مردم ذکر کرد.

اکبری گفت: مجموعه دولت و فرمانداری برای انجام وظایف و کمک به توسعه شهرستان از ظرفیت رسانه‌های گروهی استفاده می‌کند و زمینه برای همکاری فراهم است.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

افزودن نظرات

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.