معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از مواهب الهی است.

این مراسم با تکریم علی احمدیان و اعطای حکم مسئولیت به محمدجعفرحسینی بغدادآبادی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛ پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد با حضور محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد و برخی از مسئولین ادارات و کارمندان در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

فرماندار یزد در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین حاضر در جلسه به‌ویژه معاون توسعه و منابع استانداری به سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیه اشاره  و 9 اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی را تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد:معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد پیگیری مسائل اقتصادی است و تنها فرمانداری در استان که دارای چارت سازمانی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی می باشد شهرستان یزد است.

مدرسی افزود: ارتباط با صنایع و کارخانه ها و برنامه های یزد نوین، عمده  آن در حیطه کار معاونت برنامه ریزی  است. منجمله برش های شهرستانی سیاسی، فرهنگی و  عمرانی، در هرصورت جنبه مادری آن با معاونت برنامه ریزی است.

وی ضمن تکریم از خدمات علی احمدیان تأکید کرد: ایشان پرتلاش و با روحیه سخت‌کوشی و جدیت و تعهد کاری در بخش‌های مختلف مشغول به خدمت بوده است و خدمات شایسته وی را در مجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه که بزرگترین حوزه و بیشترین نیرو و مراجعات یومیه مردمی مربوط به این حوزه است شاهد بودیم.

مدرسی خاطرنشان کرد: محمدجعفرحسینی بغدادآبادی نیز از همکاران ارزشمند در حوزه های مختلف و فردی صاحب‌تجربه و خدوم است و باروحیه تعاملی و همکاری، قطعاً می‌تواند منشأ خدمات بسیاری باشد.

فرماندار با اشاره به برگزاری انتخاب در سال جاری در شهرستان یزدگفت: قریب به 400 حوزه انتخاباتی و حدود 3هزار نیرو برای انتخابات در ارتباط با آن خواهیم بود.

در ادامه احمدیان افزود: اتفاقات و برنامه هایی که در این حوزه با آن آشنا شدم باعث کسب تجربیات جدیدی شد انشالله خداوند از ما راضی باشد هم همکاران و مردم، جا دارد از همه اصناف و بازاریان تشکر کنم از همه عوامل ستادی ادارات که با آنها ارتباط داشتیم فرماندار سابق آقای رستگاری و معاونین و همه همکاران و دوستانی که از تجربیات آنها استفاده کردیم .

در پایان محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه و منابع استانداری یزد  توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مواهب الهی  دانست و به خصوصیات اخلاقی آقای احمدیان اشاره کرد و افزود:آقای حسینی هم از نیروهای جوان ،انقلابی، صاحب نظر با تحصیلات مرتبط و جز نیروهای خوب در ارزیابی های عملکرد می باشند و به همین دلیل برای جایگاه حساسی مثل معاون فرمانداری یزد انتخاب شده اند.

وی معاونت فرمانداری یزد را همتراز با پست فرمانداری های دیگر شهرستان های استان دانست و افزود: با چهار توکل به خدا، توسل به صاحب اهل بیت، با تلاش و انشالله با تفکر و برنامه ریزی بتوانیم منشا خیر و خدمات برای مردم باشیم.

معاون توسعه و منابع استانداری  مهمترین کار امسال در دولت سیزدهم سلامت، امنیت و برگزاری انتخابات دانست و فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد.

وی افزود: دشمنان طمع دارند که مردم نیایند و هر کدام از ما وظیفه و ماموریت شرعی در حضور حداکثری مردم داریم.

این مراسم با تکریم علی احمدیان و اعطای حکم مسئولیت به محمدجعفرحسینی بغدادآبادی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه همراه بود.