فرماندار يزد خواستار شد؛

مشاركت مردم در برنامه هاي بزرگداشت مناسبت هاي ملي و مذهبي

فرماندار يزد گفت: بايد زمينه مشاركت عموم مردم را در برنامه هايي كه جهت بزرگداشت مناسبت هاي ملي و مذهبي برگزار مي شود، فراهم آوريم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه هماهنگي برنامه هاي نيمه شعبان و سالروز آزاد سازي خرمشهر در شهرستان يزد به رياست فرماندار يزد تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تبريك فرا رسيدن اعياد شعبانيه اظهار داشت: محتوا بخشی و تبیین برنامه‌های نیمه شعبان و دهه مهدویت یک ضرورت است که لازم است با دقت و ظرافت در همه فعالیت‌های این ایام لحاظ شود.

فرماندار يزد با بيان اينكه جشن هاي سالروز ولادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) بايد با رويكرد مشاركت مردمي برگزار شود افزود: سازمان هاي مردم نهاد مي توانند در برگزاري هر چه بهتر اين جشن ها نقش آفرين باشند.

وي خواستار رعايت مباحث ترافيكي و نظم و انضباط در معابر و خيايان اصلي شهر شد و تصريح كرد: مساجد و حسينيه ها ظرفيت خوبي براي برگزاري جسن هاي اعياد شعبانيه دارند.

" شاكري شمسي " در ادامه گفت: بايد در اين راستا زمينه مشاركت عموم مردم را در برنامه هايي كه جهت بزرگداشت اين مناسبت هاي ملي و مذهبي برگزار مي شود، فراهم آوريم.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد در بخشي ديگر از سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به ويژه شهداي عمليات بيت المقدس خاطرنشان كرد: همزماني نيمه شعبان و سالروز آزاد سازي خرمشهر را به فال نيك مي گيريم و اميدواريم با ظهور حضرت مهدي موعود ظلم مستكبران بر مظلومان هر چه سريعتر پايان پذيرد و جهان مملو از آرامش، عدالت و آسايش شود.

فرماندار يزد در پايان  بر آگاه سازي و آشنايي نسل جوان با مفاهيم و ارزشهاي دفاع مقدس تأكيد كرد و افزود: دفاع مقدس بخشي از هويت هر ايراني است كه اگر به آن پرداخته نشود اين هويت از دست خواهد رفت.