فرماندار یزد:

عزیزا...سیفی در این مراسم با بیان اینکه مسجد در دین اسلام دارای کارکردهای دینی ، سیاسی، اجتماعی، و تربیتی است خاطر نشان کرد: در اسلام مساجد منشأ تحولات و خدمات بیشماری بوده اند و از این رو بعد از انقلاب اسلامی نیز با احیاء کارکردهای در جهت رونق بیش از پیش رونق مساجد گام برداشته شود.

فرماندار با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد مردمی است که بعد کمتر از یک ماه پس از پیروزی انقلاب به دستور امام راحل تأسیس شد اظهار داشت: کمیته امداد با هدف پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آنها آغاز به کار کرد و خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که بخشی از کارهای این نهاد توسط مردم به بهترین نحو انجام می شود.

وی در ادامه با تبریک سی و پنجمین سالروز پیروز ی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود مردمی که تحت رهبری مرجعی عالیقدر توانست دست طاغوت و استکبار جهانی را برای همیشه از این مرز و بوم کوتاه کند.

سیفی با تأکید به اینکه دشمنان از هیچ کوششی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر نخواهند داشت تصریح کرد: با گذشت سی و پنج سال از پیروزی انقلاب استکبار جهانی این نظام را به طرق مختلف به چالش کشیده که هر بار مردم با حضور گسترده خود در ایام الله مختلف پاسخ محکمی به این یاوه گویان داده اند

فرماندار یزد در پایان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران نوید رهایی ملت های دربند را آغاز کرد و به الگویی بسیار ارزشمند و امیدی برای همه انقلابیون جهان تبدیل شد.

شایان ذکر است مؤسسه نیکوکاری حضرت زینب (س) به عنوان دومین مرکز نیکوکاری در شهرستان یزد در مسجد زنبیه واقع در خیابان مطهری کوی سعدی در نهمین روز از ایام الله دهه فجر 1392 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.