مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي برگزار شد

مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، سرپرست فرمانداري يزد و جمعي از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از سايت ايثار در اين مراسم معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهدای آزاده گفت: بازگشت آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن همه ما به‌جای گذاشت و شور و شعف خاصی را در فضای جامعه ایجاد کرد.
«محمدعلی طالبی» با اشاره به جایگاه مهم ایثارگران در جامعه اسلامی تصریح کرد: همه ما به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ ایثارگران کشور وظیفه‌داریم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سایر برنامه‌های دولت حرکت کنیم.
وي تأکید کرد: شاید در ظاهر جنگ پایان‌یافته باشد اما رسالت ایثارگران خاتمه نیافته زیرا حرکت آنان حرکتی مستمر در تاریخ این سرزمین است و کسانی که به‌عنوان ایثارگر شناخته می‌شوند مسئولیت خطیری بر عهده‌دارند و باید در تمام جریانات و وقایع کشور فعالانه مشارکت کنند.
طالبي بهره‌گیری از توانمندی‌های ایثارگران در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را خواستار شد و اظهار کرد: یکی از آرزوهای بنده این است که خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان وارثان ایثار و شهادت در جامعه و تمام برنامه‌های کشور فعالانه حضورداشته باشند.
معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد با تأکید بر لزوم حفظ روحیه ایثارگری افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران که روحیه فداکارانه خود را به اثبات رسانده‌اند باید فراتر از مطالبات سیاسی و صنفی عمل کنند و برای آینده جامعه و فرزندان میهن اسلامی فکر و تلاش کنند.
طالبي در پایان اظهار امیدواری کرد: تشکل‌های ایثارگری برنامه‌های مختلف خود را هدفمند پیگیری کنند که توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از همین طریق محقق خواهد شد.