با حضور مسئولان؛

مراسم تجليل از معلمين نمونه آموزش و پرورش استثنائی استان یزد برگزار شد

مراسم تجليل از معلمين نمونه آموزش و پرورش استثنائی استان یزد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و با حضور معاون وزير و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنائي كشور، فرماندار يزد،‌ مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات آموزش و پرورش ، مدیرکل نوسازی مدارس ، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از معلمان شاغل و پیشکسوت، مراسم تجليل از معلمين نمونه آموزش و پرورش استثنائي استان يزد برگزار شد.

معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی دراین مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه معلمی ونقش خطیر معلمان در تعلیم وتربیت دانش آموزان گفت : انسان جهانی است ناشناخته و این جهان ناشناخته را به معلم می دهند تا تربیت کند

"مجید قدمی " با اشاره به آیه ای ازقرآن کریم تعلیم وتربیت را مصداق زنده کردن بشریت دانست و به معلمان توصیه کرد برای موفقیت دراین زمینه علاوه برعشق وایثار ، دانش ، آگاهی ومعلومات خود را به روز کنند .

تجلیل از رؤساي سابق آموزش و پرورش استثنائي استان آقايان حیدرزاده و راضی ، تقدير از 19 معلم نمونه و اجرای سرود توسط دانش آموزان معلول از دیگر برنامه های این مراسم بود.