مراسم افتتاح آموزشگاه خیری " حاج محمد کاظم ترابی میرزایی"

آموزشگاه خیری " حاج محمد کاظم ترابی میرزایی" با حضور سرپرست فرمانداري يزد، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،آموزشگاه خیری " حاج محمد کاظم ترابی میرزایی" واقع در روستاي سيد ميرزا از توابع بخش مركزي يزد با حضور"عباس حيدري" سرپرست فرمانداري،"محمد علي جعفري" معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي، "محمد جواد آقايي" معاون هماهنگي امور عمراني،"محمدجواد برزگر"بخشدار مركزي، "دانافر"مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

 "عباس حيدري"سرپرست فرمانداری یزد در اين مراسم اظهار داشت : انفاق در را ه خدا توفیق می خواهد و مدرسه سازی میراث باقیات و صالحات و اثری جاویدان است .

وي همچنين ضمن تشكر از مجمع خيرين مدرسه ساز و تلاشهاي اين مجمع و خيرين شهرستان و استان در اين امر خداپسندانه و صدقه جاريه، افزود: علي رغم تمام اين تلاشها همچنان شاخصهاي فضاي مدارس نسبت به تعداد دانش آموزان در سطح شهرستان يزد نسبت به شاخصهاي كشوري رقم كمي است و نياز به تلاش بيشتري در اين زمينه محسوس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نيز در اين مراسم اذعان كرد: یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان، حضور خیرین مدرسه ساز است که از سرمایه خودشان در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان مشارکت می کنند.

" عباسعلی دانافر" یکی از مولفه های برتری آموزش و پرورش استان در سطح کشور را حضور خیرین مدرسه ساز عنوان کرد و افزود : این خیرین از میان همه لذت ها ، لذت هزینه کردن برای آموزش دانش آموزان را برگزیده اند.

وی  با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استان به فضاهای آموزشی گفت : 35 درصد از مدارس استان فرسوده هستند و با توجه به رشد موالید و مهاجرت در این زمینه نیاز به مشارکت و همراهی خیرین داریم.

 

گفتنی است این آموزشگاه در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و یک هزار متر مربع زیر بنا با هزینه ای بالغ بر 20میلیارد ریال احداث شده است .