عباس حيدري سرپرست فرمانداري يزد:

مدیران دستگاه های اجرایی مدافع عملکرد دولت باشند

شورای اداری شهرستان یزد با محوریت گرامیداشت هفته دولت، به ریاست عباس حیدری سرپرست فرمانداری یزد و حضور حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه بخش زارچ،جعفری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی ، حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و مدیران ادارات شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، شورای اداری شهرستان یزد با محوریت گرامیداشت هفته دولت، به ریاست عباس حیدری سرپرست فرمانداری یزد و حضور حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه بخش زارچ،جعفری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی ، حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری  و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان یزد برگزار شد.

 در اين نشست ،عباس حیدری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: مدیران دستگاه هاي اجرايي هفته دولت را فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت در سطح جامعه محسوب نموده ؛ در خصوص تبیین همه جانبه سياست ها و برنامه های دولت برای برون رفت از شرایط دشوار کنونی تمام هم و غم خود را به کار گیرند.

وي با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت تریبون مقدس ائمه جمعه و جماعات در گزارش اقدامات دولت، افزود: لازم است برای تحقق این امر مدیران ادارات به طور مستمر گزارش کتبی عملکرد خود را در اختیار امامان جمعه قرار دهند و تعامل و ارتباط بیشتری با آنان داشته باشند.

عباس حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ارسال شیوه نامه اجرایی برنامه های هفته دولت از ستاد شهرستان، اذعان داشت: مدیران ضمن دقت نظر بیش از پیش در اجرای قانون حقوق شهروندی در اداره متبوع خود، تلاش لازم را در مردمی تر کردن برنامه های هفته دولت بکار گرفته و با برگزاري نشست مشورتي با اقشار مختلف در جريان مسائل ، مشكلات و نقطه نظرها و پيشنهادهاي آنان قرار گيرند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به لزوم برنامه ریزی مدیران دستگاه های اجرایی برای بازدید از روستاها و محلات محروم و حاشيه نشين شهر ، تکریم بازنشستگان و تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا،ملاقات با خانواده هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي،  هماهنگی برای افتتاح پروژه های عمرانی سطح شهرستان، بروز رسانی سایت اداره ، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه های مكتوب و مجازی برای ارائه گزارش عملکرد اداره متبوع در هفته گرامیداشت دولت  تاکید کرد .

در ادامه مدیران ادارات جهاد کشاورزی شهرستان،آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق، تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گزارش عملکرد دستگاه اجرایی خود را ارائه و تشریح کردند.

در پايان اين نشست عباس حیدری در خصوص اهداف اين جلسه با خبرنگار صدا و سیماي مرکز یزد مصاحبه نمود.