فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه نظام پيشنهادات نزديك به يك دهه در سيستم اداري، شركتهاي دولتي و خصوصي اجرا مي شود خاطر نشان كرد: در احاديث و روايات متعددي بر مشورت و استفاده از نظرات ديگران در كارها تأكيد شده است و نظام پيشنهادات به دنبال ايجاد مديريت مشاركتي مي باشد.

فرماندار افزود: مدير موفق كسي است كه از بهترين و سازنده ترين نظرات بهره ببرد و به همين علت مديريت مشاركتي مي تواند به رشد و توسعه سازمان كمك نمايد.

وي گفت: كشورهاي غربي با استفاده از روشهاي نوين در حال اجرا نمودن اين نظام در سطح مديريت مي باشند و تاكنون موفقيت هاي گوناگوني را در اين بخش كسب نموده اند اين در حالي است كه اساس مديريت مشاركتي در مكتب ماست و در آيات متعددي از قرآن كريم و احاديث زيادي در خصوص مشورت و سپس تصميم گيري كه همان مديريت مشاركتي است تأكيد شده است.

در اين جلسه عبداللهي مدير كل امور اجتماعي استانداري يزد اظهار داشت: پيشنهادات همكاران در سه سطح درون سازماني ، استاني و كشوري بررسي خواهد شد.

مدير كل امور اجتماعي استانداري يزد اعلام كرد:در سال گذشته 350 پيشنهاد به اين كميته ارسال شده كه به پيشنهادات پذيرفته شده جايزه نقدي، گواهي پذيرش پيشنهادو.... در نظر گرفته شده است.