فرماندار يزد خبر داد:

عزيزا...سيفي در اين باره گفت:  با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستاني ، مطابق سال‌های گذشته مدارس شهرستان يزد از ابتدای تیرماه تا پایان تابستان آمادگی اسکان و پذیرایی از مسافران تابستانی را دارند و در اين زمينه تمهيدات ويژه‌اي براي اسكان در مدارس در نظر گرفته شده است.

فرماندار با بيان اينكه شهرستان يزد داراي جاذبه هاي متعدد تاريخي است افزود:  از يزد به عنوان اولين شهر خشتي و دومين شهر تاريخي جهان ياد مي شود و بر همين اساس هر ساله تعداد قابل توجهي از مسافران شهر يزد را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب مي كنند.

وي با بیان اشاره به اينكه شهرستان يزد در استقبال از مسافران هميشه زبانزد بوده و امسال نيز در ستاد اسکان نوروزي اقدامات خوبی صورت گرفته بود اظهار داشت:امیدوارم در تابستان نيز شاهد پذیرایی خوبی از عموم مردم به ويژه فرهنگيان عزيز باشيم.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد خاطر نشان كرد: در همين راستا 20 مدرسه با 220 كلاس جهت اسكان مسافران تجهيز شده است كه در صورت استقبال به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

وي گفت: براي استقبال خوب از مسافران نوروزي همچنين رفاه حال مهمانان، كلاس‌هاي آموزشگاه‌ها به فرش، وسايل سرمايشي، تلويزيون و ... تجهيز شده است.

سيفي در پايان ابراز اميدواري كرد شهرستان يزد توانمندي هاي بسياري در بخش گردشگري دارد كه بايد با برنامه ريزي وتوجه ويژه به اين بخش امكان بهره مندي از مناطق و جاذبه هاي تاريخي اين استان شاهد افزايش گردشگران و مسافران داخلي و خارجي باشيم.