فرماندار يزد:

ماموران سرشماري دقت و نظم را سرلوحه كار خود قرار دهند

فرمانداريزد همزمان با اولين روز از مرحله دوم سرشماري عمومي نفوس و مسكن و در ديدار با كارشناسان و ماموران سرشماري، نظم و دقت در كار سرشماري را خواستار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» با بيان اينكه نظم و انضباط در كليه امور موجب بالارفتن سطح كيفي كارها و برنامه ها مي شود، تاكيد كرد: آمار و اطلاعات زماني داراي اهميت است كه با دقت و حساسيت فراوان جمع آوري شده باشد و آمار نادرست و مخدوش هيچ كاربردي نخواهد داشت.
فرماندار يزد با اشاره به پروسه انتخاب ماموران سرشماري شهرستان تصريح كرد: شما ماموران منتخبي از بهترين نفرات متقاضي مشاركت در امر سرشماري هستيد كه موفق شده ايد از بين 800 نفر داوطلب به اين مرحله برسيد.
وي با مورد خطاب قرار دادن 183 مامور سرشماري شهرستان يزد از آنان خواست تا محرمانگي اطلاعات مردم را مورد توجه  قرار داده و در اين امر تمام تلاش خود را به كار گيرند.
مدير اجراي سرشماري شهرستان يزد با تقدير كميته تبليغات سرشماري شهرستان يزد خاطرنشان كرد: پيشرفت 40 درصدي سرشماري اينترنتي مرهون مشاركت و تلاش مردم فهيم شهرستان است كه اولين گام از برنامه ريزي 5سال آينده را جدي گرفته با مسئولين همكاري كرده اند.
سالاري در پايان از مردم خواست در زمان مراجعه ماموران سرشماري به منازل با آنها همكاري كنند و به سوالات آنان پاسخ داده و در صورت ثبت نام اینترنتی كد آماري خود را اعلام نمايند.