معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد تأكيد كرد؛

لزوم همكاري كليه دستگاه هاي اجرايي با فرمانداري در امر برگزاري انتخابات

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد گفت: با توجه به قانون انتخابات کلیه دستگاه های اجرایی باید در صورت درخواست فرمانداري ، نیرو و امکانات خود را در اختیار فرمانداری برای برگزاری انتخابات قرار دهند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمد علي جعفري " در اين خصوص با بيان اينكه برگزاري دو انتخابات به صورت همزمان نيازمند برنامه ريزي مدون و منسجمي است افزود: خوشبختانه فعاليت هاي مربوط به انتخابات از ابتداي سالجاري در فرمانداري يزد آغاز شده و تا كنون اقدامات ستاد انتخابات شهرستان يزد بر مبناي برنامه زمانبندي اعلام شده در حال اجرا و پيگيري است.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد با تأكيد بر لزوم همكاري كليه دستگاه هاي اجرايي با فرمانداري در امر برگزاري انتخابات اظهار داشت: ماده 11 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ماده 77 قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبري به صراحت اعلام داشته كه تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌ها و نهادهاي قانوني و مؤسسه‌هاي دولتي و وابسته به دولت و شهرداري‌ها و مؤسسه‌هاي عمومي ‌موظف‌اند، حسب درخواست وزارت كشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، كاركنان و ساير امكانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختيار آنان قرار دهند. بديهي است مدت همكاري كاركنان يادشده جزء ايام مأموريت نامبردگان محسوب خواهد شد.

وي اضافه كرد: برنامه ریزی لازم در راستای هرچه بهتر برگزار نمودن پر شور انتخابات از هم اکنون تا ایام منتهی به برگزاری روز اخذ رای صورت گرفته است.

" جعفري " در پايان با اشاره به برگزاري دو جلسه ستاد انتخابات شهرستان تصريح كرد: در اين جلسات ضمن يادآوري قوانين و دستور العمل هاي مربوط به دو انتخابات، کلیه اخبار و اطلاعات انتخابات و فعاليت هاي نامزدهاي احتمالي در سطح شهرستان را رصد شده است.