سرپرست فرمانداري يزد تاكيد كرد؛

لزوم برگزاري دوره‌های آموزشي براي بهبود كيفيت نان

سرپرست فرمانداري يزد در نشست كارگروه استاني آرد و نان بر ضرورت برگزاري دوره‌های آموزشي براي بهبود كيفيت نان تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ نشست كارگروه استاني آرد و نان به‌منظور برگزاري دوره آموزشي خريد آرد نيمه یارانه‌ای از طريق سامانه با حضور سرپرست فرمانداري يزد، مدیرکل غله و نمايندگان فرمانداران، مسئولين اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و روساي اتحادیه‌های مرتبط برگزار شد.

«عباس حيدري» در اين نشست با تأکید بر اهميت بهبود كيفيت نان گفت: نان همواره در طول تاريخ موردتکریم و احترام مردم اين ديار بوده و ضروری است با بهبود كيفيت پخت از اسراف اين نعمت جلوگيري نمود.

وي با اعلام آگاهي از مشكلات صنف نانوايان شهرستان ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده بسياري از مشكلات اين حوزه مرتفع شده و در تلاشيم با همدلي و همكاري وضعيت موجود را به وضعيت مطلوب ارتقا دهيم.

سرپرست فرمانداري يزد اهميت تأمین گندم و آرد مطلوب را يادآور شد و اظهار كرد: ضروري است واحدهای توليدي آرد نيز ضمن رعايت نكات بهداشتي تمام همت خود را براي تأمین آرد با درصد سبوس استاندارد به‌کارگیرند.

كسب آموزش‌های لازم براي بهبود و پخت نان موضوع ديگري بود كه اين مقام مسئول بر آن تأکید كرد و افزود: انتظار می‌رود اتحاديه با برگزاري دوره‌های آموزشي تهيه خمير و پخت نان زمينه را براي افزايش كيفيت و كسب رضايتمندي مردم فراهم نمايد.

در ابتداي اين نشست، كارگاه آموزشي نحوه استفاده از سامانه عرضه آرد باكيفيت براي واحدهای نانوايي نيمه یارانه‌ای، فانتزي پزها و مصارف صنعتي و بهداشتي برگزار شد.