سرپرست فرمانداري يزد عنوان كرد؛

لزوم استفاده از ظرفيت جوانان براي رفع موضوعات اجتماعي

سرپرست فرمانداري يزد با بیان توان و خلاقيت بالاي نسل جوان بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های جوانان براي رفع معضلات اجتماعي و فرهنگي تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «عباس حيدري» در حاشيه مانور پدافند غیرعامل دبيرستان پسرانه 17 شهريور گفت: نسل جوان خلاق و توانمند است و می‌توان با بهره‌گیری از توان و خلاقيت اين نسل بسياري از معضلات و موضوعات اجتماعي و فرهنگي را مرتفع كرد.

حيدري بابیان اهميت برگزاري مانور پدافند غيرعامل ابراز داشت: عقل حكم می‌کند با بهره‌گیری از تمامي ظرفیت‌های ممكن خود را براي مواجه و مديريت رويدادهاي طبيعي و غیرطبیعی آماده كنيم.

سرپرست فرمانداري يزد بابیان اينكه در آيات و روايات نيز اين مهم تأکید شده است ادامه داد: دين اسلام دين خير است و آغازگري جنگ در اين مذهب همواره نكوهش شده است ولي اين موضوع نبايد بهانه‌ای براي غفلت‌ورزی از كسب آمادگي در مقابله با خطرات باشد.

وي با اشاره به تهديدات گسترده دشمن و ضرورت ايستادگي و حفظ استقلال در مقابله با آن گفت: فشارهاي امروز دشمن، بهاي استقلال چهل‌ساله انقلاب است و اين ايستادگي و مقاومت بايد با قدرت بيشتري استمرار يابد.

اين مقام مسئول با تأکید بر اهميت استفاده از ظرفيت و توانمندی‌های موجود در كشور اظهار كرد: ظرفیت‌های انساني و سرمایه‌های اجتماعي با وحدت به سرحد مطلوب خواهد رسيد و اين لازمه ايستادگي در مقابل دشمن است.