بخشدار زارچ:

فعال نمودن سازمان هاي مردم نهاد در بخش زارچ را در دستور كار داريم

اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان بخش زارچ در سال جاري در محل بخشداري زارچ تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان بخش زارچ در سال 94 با حضور بخشدار زارچ، معاونت فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان و ساير مسئولان ذيربط برگزار شد.

امير صادقي مقدم در ابتداي اين جلسه گفت: جوانان بخش زارچ از پتانسيل و توانمندي هاي خوبي برخوردارند كه تعدادي از آنها در سطح كشور در زمينه هاي مختلف در طول سال هاي گذشته خوش درخشيده اند.

بخشدار زارچ با اشاره به برخي از مشكلات و معضلات امروز جوانان افزود:برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آن ها می باشد لذا باید با ارائه طرح ها و برنامه های مناسب و عملی و مشاركت جوانان در امورات مربوط به خودشان در راستاي كاهش مسائل و مشكلات آنها گام برداريم.

وي تشکل های مردم نهاد را نیز از ابزارهای بسیار مفید در خصوص ساماندهی امور جوانان دانست وگفت :استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان برای ساماندهی بحث های اقتصادی و فرهنگی ظرفیت بسيار مناسبي است.

صادقي مقدم خاطرنشان كرد: فعال نمودن سازمان هاي مردم نهاد در بخش زارچ را در دستور كار داريم، تا بتوانيم از اين بازوان توانمند در راستاي بهبود كليه امور اجرايي به ويژه در حوزه جوانان بخش زارچ استفاده نماييم.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نيز در این نشست گفت: هدف مان فعال کردن سمن هایی است که به هرنحوی فعالیت خود را متوقف کرده اند و ساز و کارهایی را در نظر داریم تا بتوانیم سازمان های مردم نهاد غیرفعال را ترغیب به فعالیت مجدد کنیم.

طوبی مازار زاده تاکید کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان بخش زارچ به ریاست بخشدار باید به صورت مستمر و حداقل سه ماه یکبار جلسات خود را برگزار و در جهت برطرف کردن مشکلات جوانان و فراهم نمودن بستر مناسب در راستای پیشبرد اهداف جوانان این بخش گام بردارد.

لازم بذكر است در اين جلسه اعضاي سازمان هاي مردم نهاد بخش زارچ به ارائه مسائل و مشكلات خود پرداختند.

همچنين در اين جلسه مقرر گرديد اولين گردهمايي رؤساي ادارات ورزش و جوانان و مسئول جوانان شهرستان هاي استان به منظور تعامل و همكاري اتخاذ راهكارهاي مناسب براي پيشبرد اهداف در امور جوانان در ماه جاري در بخش زارچ برگزار شود.