فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين پيام آورده است: جوانی، بهار زندگي و ارزشمندترین هدیه ای است که روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد كه نشاط و شادابی،تحرک و قدرت و انگیزه های بلند از خصوصيات جوانان است.

فرماندار با اشاره به اينكه جوانان با الگو قرار دادن سيره و روش زندگي حضرت علي اكبر (ع) بايد در مسير پيشرفت و توسعه ايران اسلامي تمام تلاش خود را به كار گيرند خاطر نشان كرده است فطرت و سرشت جوانان ايراني اسلامي از سيره و روش اهل بيت نشأت گرفته است كه اين خود زمينه ساز سعادت در دنيا و آخرت خواهد شد.

وي در ادامه آورده: برگزاري جشنها و مراسمها باعث شناساندن شخصيت و سيره واقعي حضرت علي‌اكبر (ع) مي شود و باعث مي شود جوانان در مسير سيره اين معصوم حركت كنند.

سيفي با تأكيد به اينكه جوانان اين سرزمين در لحظه هاي حساس و مهم حضور داشته افزوده است اين جوانان حكومت 2500 ساله شاهنشاهي را سرنگون كرده اند و در لحظات سخت بعد از انقلاب تا كنون لحظه اي از آرمانهاي خود كوتاه نيامده و  تحت رهبري ولي فقيه براي رسيدن به ايراني اسلامي آباد از هيچ كوششي دريغ نكرده اند.

وي در پايان با تبريك سالروز ميلاد حضرت علي اكبر(ع) و روز جوان موفقيت   روز   افزون جوانان ايران اسلامي   را  در   راستاي رهنمودهاي  بلند امام راحل عظيم الشأن( ره ) و منويات   رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسألت نموده است.