به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی فرماندار باتفاق سالاری معاون سیاسی و اجتماعی ، شهابی پور معاون برنامه ریزی ، اداری و مالی و عسکرزاده بخشدار مرکزی یزد با مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

فرماندار یزد در این دیدار خواستار توجه جدی مسئولان به امر ورزش در سطح همگانی و قهرمانی شد و افزود: گسترش ورزش در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان می توان زمینه را برای بروز ناهنجاری های اجتماعی کاهش دهد.

شاکری شمسی بر جذب کمک افراد خیر برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی تأکید کرد و افزود: متأسفانه شهرستان یزد به لحاظ سرانه فضاهای ورزشی در سطح استان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست که این راهکار می تواند مرتفع کننده این مشکلات باشد.

وی توجه به ورزش بانوان را نیز مهم و اساسی دانست و خاطر نشان کرد: سلامت جامعه زنان ایران نقش بسیار حیاتی در سلامت کل جامعه و نسل‌های آینده خواهد داشت و مسئولان ورزشی باید با حمایت‌های جدی چه مادی و چه معنوی قدم‌های محکم‌تری در این باره بردارند.

این مقام مسئول افزود: هر چه سالن و زمین ها ورزشی با حضور علاقه مندان و جوانان پر رونق گردد به طور قطع ورودی زندانهای ما کاهش خواهد یافت.

محمود شاکری شمسی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان باید در جهت توانمند سازی هر چه بهتر جوانان برای ورود به عرصه اجتماع برنامه ریزی نماید اظهار داشت: باید در برنامه ریزی برای جوانان نیازها، علایق و خواسته های این قشر در نظر گرفته شود تا آموزشهای ارائه شده با مشارکت خود آن ها مثمر ثمر واقع شود.

در این دیدار شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از توجه ویژه به ورزش مرکز استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در طول این دوره بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش استان در سطح همگانی و قهرمانی باشیم.