به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

فرماندار یزد با فرماندهی انتظامی وروسای کلانتری های شهرستان دیدار وگفتگو کرد

فرماندار یزد امنیت در سطح استان و شهرستان یزد را مرهون و مدیون تلاش و تدبیر مجموعه نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان یزد در اين ديدار با تبريک هفته نيروي انتظامي و گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه تأمين نظم و امنيت، وجود امنيت را يکي از مهمترين مؤلفه هاي پيشرفت كشور عنوان نمود و گفت: امنیت به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص می باشد که اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم و اعتمادی که مردم به این نیروی امنیتی و انتظامی داشته و دارند اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه جایگاه ویژه ای را در جامعه داشته و به عنوان یک نیروی امنیتی و فرهنگی در بین مردم با افتخار و عزت خدمات رسانی می نماید و بخصوص در یکسال اخیر با توجه به شرایط بسیار سخت و خاصی که بر اثر شیوع بیماری کرونا بر کشورمان حکم فرما بود و نیازمند تدبیر و درایت و نقش آفرینی مضاعف و صبوری بود، اهتمام عزیزان ما در نیروی انتظامی در سطح استان و شهرستان به خوبی ملموس بوده و شایان تقدیر است.

رستگاری در پایان  ضمن اشاره به افزایش سطح انتظارات و توقعات، سختی کار،محدودیتها و کمبود نیرو و تجهیزات، شرایط متفاوت جامعه، جرائم و شگردهای جدید، فضای مجازی و تخلفات مجازی مجرمان، برای کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی خواستار تلاش مضاعف در کنار همدلی و تعامل با مردم جهت برقراری نظم و امنیت شد و از خداوند برای نیل به اهداف عالیه این مجموعه خدوم آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است در پایان این دیداربا اهدای لوح سپاس به فرمانده انتظامی شهرستان، از زحمات و تلاش‌های همه عوامل انتظامی شهرستان در راستای حفظ امنیت و برقراری نظم در جامعه تقدیر و تشکر شد.