به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،‌محمود شاکری شمسی در این بازدید گفت: سازمان تعاون روستایی نهادی است که در تمام روستاها دارای تشکیلات و زیر مجموعه هایی است که می تواند در آبادانی و توسعه نقش بسزایی ایفا نماید.

فرماندار با اشاره به اینکه همه دولتها برای بحث اشتغال دغدغه خاطر داشته اند اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به امر اشتغال وجود دارد و مسئولان کشوری با ارائه برنامه های عملیاتی در صدد کاهش نرخ بیکاری در کشور می باشند.

وی افزود:‌ بدون شک سازمان تعاون روستایی نیز می تواند با برنامه ریزی صحیح گره گشا بخشی از کاهش نرخ بیکاری در روستاها باشد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه استان و شهرستان یزد و به تبع آن روستاها با بحران کم آبی و بی آبی مواجه هستند خاطر نشان کرد: در سال آبی امسال کاهش35 درصدی بارندگی نسبت به مشابه در سالهای گذشته را داشته ایم که این خود لزوم برنامه ریزی و ارائه مصرف بهینه آب را برای همگان بیش از پیش آشکار می سازد.

شاکری شمسی تأکید کرد:  باید مشاغلی توسط اتحادیه معرفی شوند که نیاز به آب کمتری داشته باشند.

فرماندار یزد در پایان ابراز امیدواری کرد : سازمان تعاون روستایی در دوره مدیریت جدید بتواند خدمات بهتری در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش روستاها ارائه نماید.