با صدور پیامی؛

فرماندار یزد آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت

فرماندار یزد در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، هفته معلم را به‌تمامی معلمان و فرهنگيان دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، «مصطفی سالاری» فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در این پیام آورده است:

فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته این مرزوبوم است.

بي‌ترديد فرداي روشن ايران اسلامي، مرهون عزم راسخ و تلاش بی‌نظیر معلمانی است كه چراغ روشنگر مسير توسعه و پيشرفت كشور هستند و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي گام‌های بلند و مؤثری را برداشته‌اند.

قطعاً تقدیر از مقام شامخ معلم در یک روز و یک هفته خلاصه نمی‌شود، اما این هفته فرصت مناسبی است تا همه آحاد جامعه از تلاش‌‌های صادقانه آفرینندگان زیباترین جلوه‌های مهربانی و ایثار، به‌عنوان پیشتازان علم و اندیشه تجلیل نمایند.

اینجانب بسیار مفتخرم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به پیشگاه همه معلمان و مربیان تلاشگر شهرستان یزد به‌ویژه معلم شهید انقلاب اسلامی، استاد مرتضی مطهری ادای احترام نموده و از زحمات شبانه‌روزی آنان در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه ایزد منان برای معلمان و فرهنگیان عزیز توفیق خدمت بیشتر به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور آرزومندم.