فرماندار يزد در بازدید از اتاق اصناف استان خواستار تقویت ارتباط اتاق اصناف و فرمانداری شد.

سیدمحمدرضا مدرسی گفت:یکی از اولویت های سال گذشته دولت راه اندازی واحدهای تولیدی راکد در شهرستان بود که در حال حاضر 70 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته اند.

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، پیش از ظهر امروز فرماندار یزد به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد و هیات همراه، ضمن بازديد از اتاق اصناف مركز استان با اعضاي هيأت رئيسه اين اتاق و تعدادی از روسای اتحادیه ها ديدار و گفتگو كرد، و  از نزدیک در جریان روند فعالیت و خدمات رسانی به واحدهای صنفی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد با اشاره به بيان برخی مشكلات از سوي اعضاي هيأت رئيسه اتاق اصناف مركز استان در رابطه با صنوف و اتحاديه‌هاي زير مجموعه خاطرنشان كرد: موضوعاتی که در این دیدار به آن اشاره شد دغدغه های بجا و به حقی است و جای تعامل و پیگیری دارد .

وی دلیل حضور در جلسه را دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف دانست و افزود:اتاق اصناف محل رجوع مردم و کسبه ای است که حق زیادی بعنوان ولی نعمتان بر گردن ما دارند، چون بسیاری از کارها و برنامه هایی که دولت باید انجام دهد افراد پیشکسوت و مورد اعتماد با حس مسئولیت اجتماعی بالایی که در قبال آن مجموعه دارند، پیگیری و انجام می دهند .

فرماندار یزد گفت:اصناف در کنار فعالیت های اقتصادی همواره در مسائل و تحولات سیاسی ، اجتماعی کشور نقش آفرین بودند.

 وی افزود: برای داشتن اقتصادی فعال و پویا می بایست به صنوف کشور توجه بیشتری شود. که در شبکه توزیع بازار نقش تعیین کننده ای دارند.  .

این مقام مسئول افزود: واقعا آنهایی که در هیات مدیره اتحادیه ها و اتاق اصناف عضویت دارند کسانی هستند که از وقت و زندگی خودشان بی مزد و بدون هیچ توقعی زمان گذاشته اند برای کارهای مردم، همه هم کسانی هستندکه مورد اعتماد بوده اند .

وی تصریح کرد:ماهیت بازار سنتی است و این بازار براساس اعتبار و اعتماد پیش می رود حداقل در یزد فضا اینچنینی است ، و یک مقدار کار را با توجه به ابزار نوین و بازارهای جدید اقتصادی سخت می کند

مدرسی  در ادامه با اشاره به  فرا رسیدن  مناسبت های ملی  و رویدادهای مهم  خردادماه  از جمله عملیات آزادی خرمشهر افزود:خیلی از اعضای اصناف کسانی بوده اند که در عملیات های هشت سال دفاع مقدس حضور داشته اند و از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می باشند و فرصت خوبی است با توجه به اینکه هرهفته بازدیدهایی را از خانواده شهدا داریم اتاق اصناف خانواده ها را معرفی کند و از خانواده این عزیزان دیدار و از زحماتشان تجلیل به عمل آید.