سرپرست فرمانداري يزد ؛

فرمانداري از خبرنگاران صداوسيما، خبرنگاران ساير رسانه‌ها و جرايد سطح شهرستان براي حضور در جلسات و برنامه‌هاي مختلف فرمانداري استقبال مي‌نمايد

دومين جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور عباس حيدري(سرپرست فرمانداري يزد)و ساير اعضاي ستاد در محل فرمانداري تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ دومين جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت به رياست عباس حيدري سرپرست فرمانداري يزد و رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان و با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري، معاون برنامه‌ريزي و توسعه فرمانداري و ساير اعضاي ستاد در محل فرمانداري تشكيل شد.

عباس حيدري در اين جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا ویژگی‌ها و ارزش‌های والای شهیدان رجایی و باهنر را در جامعه گسترش دهیم تا به عنوان الگو و سرمشق همه آحاد جامعه قرار بگيرد.

وي افزود: هفته دولت از روزجمعه مورخ 2/06/1397 آغاز و تا روزپنج شنبه مورخ 08/06/1397 ادامه دارد و شورای اطلاع‌رسانی دولت، شعار «شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی» را به عنوان شعار هفته دولت در سال جاري اعلام نموده است.

رئيس ستاد برزگداشت هفته دولت شهرستان يزد، گفت: اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم سبب تقویت اتحاد و همدلی بين دولت و ملت و امیدواری مردم و استواری دولت در خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود. لذا، وظيفه ما مسئولين است كه با ارتباط مناسب با اصحاب‌رسانه به عنوان ركن مهم و حلقه اتصال مردم و جامعه از يك طرف دستاورد‌ها و اقدامات ارزشمند دولت تدبير و اميد از جمله در زمينه اشتغال روستايي، خودكفايي در محصولات كشاورزي بويژه كالاي استراتژيك گندم و پروژ‌هاي قابل بهره‌برداري در سطح شهرستان -و غيره- را منعكس نماييم و از طرف ديگر مردم بتوانند در فضايي مناسب دغدغه‌ها و مطالبات خود از مسئولين را بيان نمايند تا به منظور رفع دغدغه‌هاي موجود برنامه‌ريزي‌هاي لازم به‌عمل آيد و با اين اقدامات زمينه جشن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فراهم شود.

عباس حيدري در ادامه افزود: اين فرمانداري از حضور خبرنگاران صداوسيما، خبرنگاران ساير رسانه‌ها و جرايد سطح شهرستان با گرايش‌ها و سلايق مختلف براي حضور در جلسات و برنامه‌هاي مختلف فرمانداري استقبال مي‌نمايد و هفته دولت فرصت مناسبي است تا اين مهم آغاز و ان شاءا... پس از هفته دولت نيز با فواصل زماني مشخص نشست‌هاي مطبوعاتي با اصحاب رسانه برگزار گردد.

رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان در ادامه بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی تاكيد نموده و بيان كرد: معاونين فرمانداري در كنار اقدامات پيش‌بيني شده براي سركشي از اقشار مختلف مردم در طول هفته دولت، برنامه‌ريزي‌هاي لازم را براي برگزاري نشست‌هاي صميمي با ساير اقشار جامعه؛ از جمله روحانيون، اساتيد، سازمان‌هاي مردم‌نهاد، احزاب، اصناف، جوانان و نخبگان را در دستور كار خود قرار دهند.

در پايان اين نشست وي ضمن اشاره به تقارن فرخنده دهه امامت و ولايت با هفته دولت خاطر‌نشان كردند: اعضاي محترم ستاد توجه داشته باشند بر‌نامه‌ريزي‌ها به نحوي باشد كه در اين هفته زمينه شور و نشاط آحاد جامعه نيز فراهم شود.

در پايان اين نشست دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت، گزارشي از  اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌هاي اجرايي پيش‌بيني شده در هفته دولت را ارائه نمود.