سرپرست فرمانداری یزد در پیام تبریک روز خبرنگار مطرح کرد:

عرصه خبر و اطلاع رسانی مهم، طاقت فرسا و تاثیرگذار است

سرپرست فرمانداری یزد در پیامی به مناسبت 17 مرداد و روزخبرنگار، عرصه خبر و اطلاع رسانی را عرصه ای مهم، طاقت فرسا و تاثیر گذار دانست و این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، متن کامل پیام «مصطفی سالاری» بدین شرح است:
به نام قلم
جان نباشد جز خبر در آزمون         
هر که را افزون خبر جانش فزون
در روزگاري كه به عصر اطلاعات و ارتباطات شهرت يافته همواره نام خبرنگار به عنوان پايه و اساس اين عرصه خودنمايي مي كند. خبرنگاراني كه به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولين بوده و سعي در آراسته كردن دنياي پيرامون خود به حقيقت و صداقت داشته اند.
در دنياي امروز كه شناخت سره از ناسره امري سخت به شمار مي آيد و ممكن انسان را دچار سو برداشت يا برداشت هايي متفاوت از يك موضوع و به طور دقيق تر از يك خبر نماید، مي طلبد كه خبرنگاران با دانش و بينش حقيقي خود مسائل و اتفاقات روزمره را بدون كم و كاست و با تاسي گرفتن از كليدواژه هاي صداقت و امانت به گوش مردم رسانده و آنان را به سوی رسيدن به حقيقت سوق دهد. اينگونه است كه مي توان فهميد كه عرصه خبر و اطلاع رساني تا چه اندازه مهم، طاقت فرسا و تاثير گذار است.
از اين رو بايد قدردان خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه بود و قلم آنان را پاس داشت و چه روزي و چه زماني بهتر از 17 مرداد كه به روز خبرنگار شهرت يافته است. روزي كه یاد و خاطره شهيد محمود صارمي را برای همیشه زنده نگه می دارد چراکه خون او چراغ راه حقانيت خواهد بود.
اينجانب بر خود لازم مي دانم با تبریک اين روز به تمامي دست اندركاران عرصه خبر و اطلاع رساني بويژه، اصحاب رسانه شهرستان يزد از تلاش های بی دریغ آنان تقدير و تشكر نموده و توفيق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.
اميد است توفيقات بیشتر دولت تدبير و اميد، برگ زريني باشد بر دفتر خبر اين عزيزان و زمینه ای شود برای خدمتگزاري بهتر به مردم بزرگوار اين ديار که بدون شک این مهم با همدلی و همزبانی كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رساني محقق خواهد شد.