سرپرست فرمانداري يزد خواستار شد؛

طرح تعويض تيرهاي برق کم‌مصرف، به نواحي مختلف يزد گسترش يابد

عباس حيدري در نشست با سرپرست شركت توزيع نيروي برق استان اجراي پروژه‌های مشاركتي را در توسعه روشنايي شهري مؤثر برشمرد و گسترش طرح تعويض تيرهاي برق کم‌مصرف به نواحي مختلف يزد را خواستار شد.

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «عباس حيدري» با همراهي معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي، هماهنگي امور عمراني و بخشداران مركزي و زارچ با سرپرست شركت توزيع نيروي برق استان ديدار و گفتگو كرد.

سرپرست فرمانداري يزد در اين نشت بابیان اهميت بهینه‌سازی و توسعه روشنایی شهری گفت: پروژه‌های مشاركتي شركت توزيع برق با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند تسهيل و تسریع‌کننده اين مهم باشد.

وي تعويض فونداسیون و تيرهاي برق فرسوده و يكنواخت سازي را از ديگر اقدامات در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برشمرد و اظهار كرد: در صورت گسترش اين روند به ساير نقاط يزد به‌ویژه معابر ورودي، ضمن كاهش مصرف، چهره بصري شهر نيز تغيير خواهد كرد.

لزوم افزايش هماهنگي بين دستگاه‌های خدمت رسان موضوع ديگري بود كه حيدري بر آن تأکید كرد و با اشاره به‌ضرورت تعيين وظايف به‌ویژه در حريم شهر و روستاها گفت: متأسفانه عده‌ای سودجو از اين موضوع استفاده می‌کنند كه ضروري است در برق‌رسانی و تحويل كنتور به اراضي كشاورزي كه به‌صورت غیرقانونی تفکیک‌شده است دقت بيشتري شود.

سرپرست شركت توزيع نيروي برق نيز با اشاره به همكاري متقابل شهرداري يزد در جهت اجراي پروژه‌های مشاركتي افزود: آمادگي داريم با انعقاد تفاهم‌نامه نسبت به بهینه‌سازی مسیران منتهي به نواحی یزد با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام كنيم.

«آرش نواب» بابیان اينكه شركت توانير همواره طرح‌های مهندسی خود را با حفظ ظاهر مبلمان شهري همگام كرده تصريح نمود: استمرار اين شيوه نيازمند مشارکت همه بخش‌ها است.

وي پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق را مستلزم همراهي بيشتر مراكز تولیدي و صنعتی عنوان كرد و پرداخت به‌موقع بهای مصرفی و مطالبات معوق را لازمه پایداری شبکه توزيع دانست.