نماينده ولي فقيه در استان تأكيد كرد؛

ضرورت توجه به مسائل مادي و معنوي در خدمت به مردم

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ديدار با سرپرست فرمانداري يزد بر توجه به ارتقاء مسائل مادي و معنوي در خدمت به مردم تأكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، سرپرست فرمانداري يزد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ديدار و در خصوص مسائل مختلف گفتگو كرد.

" آيت ا... محمد رضا ناصري " در اين ديدار اظهار داشت: در موضوع خدمت رساني به مردم هم بايد به مسائل رفاه مادي و هم تربيت ديني توجه شود.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اقدامات دشمنان نظام در ايجاد فضاهاي مسموم اخلاقي در سطح كشور افزود: مسئولان بايد با برنامه ريزي نسبت به ايجاد و ارتقاء فضاهاي فرهنگي مطلوب و مورد نظر در جامعه تلاش نمايند.

وي رضايت خداوند را تنها هدف خدمت رساني به مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برشمرد و تصريح كرد: شايسته سالاري و انتخاب افرادي با تخصص، تعهد و صلاحيت در مناصب اداري مي تواند اين روند را تسريع بخشد.

امام جمعه يزد در پايان خاطرنشان كرد: مسئوليت و فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگي است كه بايد قدر آن را دانست و با برنامه ريزي و ارائه خدمت صادقانه به مردم اين نعمت و فرصت را پاس بداريم.

سرپرست فرمانداري يزد نيز در اين ديدار با تأكيد به اينكه خدمت به مردم بزرگترین افتخار در نظام جمهوری اسلامی است خاطر نشان كرد: مسئولين بايد در راستاي خدمت صادقانه به مردم گام بردارند.

" سالاري " با بيان برخي مسائل و مشكلات شهرستان افزود: برخي از اين مشكلات در سالهاي گذشته گريبانگير شهرستان شده است كه اميدواريم با خرد جمعي و بهره مندي كارشناسان و صاحب نظران بتوانيم در راستاي كاهش آنها گام هاي مؤثري برداريم.

وي اضافه كرد: در موضوعات كلان نيز مانند بحران آب و مباحث فرهنگي هم در راستاي برنامه ها و همگام با مسئولان ارشد استان با تمام توان همكاري و پيگير خواهيم بود.

سرپرست فرمانداري يزد در پايان اعلام كرد: آماده دريافت نظرات و پيشنهادات هستيم تا بتوانيم با برنامه ريزي هر چه بهتر روند حركت توسعه اي شهرستان را سرعت ببخشيم.