سرپرست فرمانداري يزد تأکید كرد؛

ضرورت انجام برنامه‌های آموزشي در حاشيه ورزش هاي همگاني

سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان از ورزش‌های همگاني، بر ضرورت انجام برنامه‌های آموزشي به‌ویژه مديريت مصرف آب در حاشيه اين برنامه‌ها تأکید كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ سرپرست فرمانداري يزد در نشست هماهنگي ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان نقش و اثرگذاري ورزش را در پويايي و سلامت شهروندان يادآور شد و گفت: جايگاه يزد در شاخص‌های تحرك مطلوب نيست و اين کم‌تحرکی عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

«عباس حيدري» اظهار كرد: اگرچه طي سال‌های اخير اقدامات اداره ورزش و جوانان و همچنين هيئت ورزش همگاني در جهت افزايش جنب‌وجوش اجتماعي روندي روبه رشد داشته است ولي اين نياز همچنان در جامعه احساس می‌شود.

وي ادامه داد: در همين راستا و به جهت اهميت تداوم اين مهم، جمعه 16 آذرماه و با همكاري موسسه كوثر يزد پیاده‌روی همگاني برگزار خواهد شد.

اين مقام مسئول اهميت برگزاري برنامه‌های متنوع در حاشيه پیاده‌روی خانوادگي را ضروري عنوان كرد و ايجاد فضايي بانشاط و شورانگيز براي افزايش روحيه شرکت‌کنندگان را خواستار شد.

لزوم استفاده از ظرفيت پخش زنده اين مراسم در جهت آموزش مديريت مصرف آب موضوع ديگري بود كه حيدري بر آن تأکید كرد و از شركت آب و فاضلاب شهري خواست تا اقدامات لازم را در جهت آموزش و استفاده از کاهنده‌های آب براي مردم انجام دهد.